დამატებითი ინფორმაცია:
სს „სადაზღვევო კომპანია ალდაგი“ გიწვევთ კომპიუტერული ტექნიკის შესყიდვაზე გამოცხადებულ ტენდერში მონაწილეობის მისაღებად.
ტენდერი განხორციელდება შემდეგ ვადებში:
ტენდერის გამოცხადება . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31.03.2016
სატენდერო წინადადებების მიღება . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 07.04.2016
გამარჯვებული პრეტენდენტ/ებ/ის შერჩევა და შეტყობინების გაგზავნა. . . . . .10.04.2016
ხელშეკრულების გაფორმება . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14.04.2016
ტენდერი ჩატარდება ოთხ ლოტად:
· ლოტი 1 - ლეპტოპები
· ლოტი 2 - პერსონალური კომპიუტერები და მონიტორები
· ლოტი 3 - პრინტერი, ქსეროქსი, სკანერი (All in one) და ფერადი პრინტერი
· ლოტი 4 – IP ტელეფონები
პრეტენდენტის მიერ სატანდერო წინადადება სს „სადაზღვევო კომპანია ალდაგს“ ეგზავნება ელექტრონული ფოსტის, შემდეგ მისამართზე: tenders@aldagi.ge
გთხოვთ იხილოთ თანდართული ფაილები და სრულად წარმოადგინოთ ყველა მოთხოვნილი სატენდერო დოკუმენტაცია.
გისურვებთ წარმატებას.
დოკუმენტაცია
მოწვეული კომპანიები :
|
კომპანია |
|
ID ნომერი |
|
ელ-ფოსტა |
|
ამ ტენდერში კითხვა/პასუხის მოდული გათიშულია შემსყიდველის მიერ. გთხოვთ, კითხვების შემთხვევაში შემსყიდველს დაუკავშირდეთ დოკუმენტაციაში და/ან დამატებითი ინფორმაციის ველში მითითებული საკონტაქტო მონაცემების მეშვეობით.